Preguntes Freqüents

COVID

/

Tinc entrades per a un espectacle que s'ha ajornat

L'entrada adquirida servirà per la nova data, en cas que no puguis assitir, sol·licita la devolució de l'import, al Sistema de Venda on la vas adquirir (en el període de devolucions)

Tinc entrades per a un espectacle que s'ha cancel·lat

La devolució de l'import es realitzarà automàticament a través del Sistema de Venda pel qual va ser adquirida. En cas de compra en botiga, dirigeix-te a ells.

He de venir a un espectacle programat. Quines mesures de prevenció COVID em trobaré?

Les mesures de prevenció són: Accés esglaonat del públic, ús obligatori de mascareta, desinfecció de mans, distanciament social, prohibició de menjar/beure fora de les àrees autoritzades.

És segur assistir?

El Palau Sant Jordi està certificat amb el distintiu Global Safe Site que acredita la celebració d'esdeveniment amb total garantia segons els protocols COVID.

Amb quanta anticipació hauré de venir ?

Recomanem venir amb prou temps per poder realitzar l'accés de forma esglaonada i mantenir el distanciament.

He de dur mascareta tota l'estona?

Si, excepte per menjar/beure a les zones autoritzades. L'incompliment d'aquest requeriment comportarà l'expulsió del recinte.

Com garantiu el distanciament social?

A través d'un aforament reduit per garantir la distància recomanada entre espectadors segons la normativa establerta pel PROCICAT davant la COVID19.

Hi haurà servei de bar?

Si, excepte quan els protocols del PROCICAT davant la COVID19, ho impedeixin. En aquest cas informarem a través de les nostres xarxes socials.

Hi haurà servei de guardarroba?

A causa de les limitacions del protocol de seguretat i prevenció davant de la COVID19, no podem garantir el funcionament d'aquest servei.

Podré fer ús dels WC?

Si. Els protocols del recinte estableixen una neteja i desinfecció continua .

Podré fumar?

No. A causa de les restriccions del PROCICAT davant la COVID19, no està permés fumar en tot el recinte (tant exterior, com interior)

Accés i pàrking

/

Com arribo a l'Estadi Olímpic?

Pots consultar-ho a l'apartat de Com arribar

Si ja ha començat l’espectacle, em deixaran entrar?

Si, es pot entrar un cop començat. Pots accedir al recinte mentre duri l’espectacle prèvia presentació de la teva entrada.

A quina hora obren les portes abans d’un espectacle?

Cada espectacle té el seu horari, no dubtis en consultar-nos a Facebook, Twitter o per aqui

On puc aparcar?

Al voltant de l'Estadi Olímpic hi ha molts espais públics gratuïts disponibles.

On són els aparcaments per mobilitat reduïda?

Pots consultar-ho a l'apartat de mobilitat reduïda

Què puc portar?

/

Puc portar la meva càmera a un concert?

Si és una càmera compacta si. No es permet l’entrada de càmeres rèflex ni de vídeo.

Puc dur una pancarta?

Si, sempre que compleixi amb allò tipificat amb la normativa vigent respecte al material i contingut de les mateixes (només permeses amb pals de material flexible i continguts que no incitin violència, xenofòbia o continguts de caire ofensiu)

Hi ha algun objecte que estigui prohibit entrar?

Tots els elements que poden ser perillosos per un mateix o pels altres incloses al Decret 112/2010 o la Llei de l’Esport (llaunes, objectes metàl·lics, etc.)

Puc entrar menjar dins?

No. Actualment degut al protocol de prevenció de la Covid-19 no es permet l’entrada d’aliments dins del recinte.

Puc entrar beguda dins?

No. Actualment degut al protocol de prevenció de la Covid-19 no es permet l’entrada d’aliments dins del recinte.

Entrades

/

Com puc comprar entrades?

Consulta a la fitxa dels actes de la web  quins són els sistemes de venda oficials per a comprar entrades.

Quin és l’horari de taquilles?

L’horari de taquilles varia en funció de l’espectacle. Consulta’ns a Facebook, Twitter o per aqui

On puc recollir les meves entrades?

Als punts autoritzats, consulta amb el sistema de venda on vas comprar les entrades.

Què necessito per recollir les entrades?

En cas de poder-les recollir a taquilles, necessitaràs el full de comprovant de compra, el teu DNI o Passaport i la targeta amb la que vas fer el pagament.

Si les entrades no les he comprat jo, les podré recollir?

Per poder-les recollir és imprescindible portar una autorització i la fotocòpia de la persona que les va comprar, així com el teu DNI o Passaport.

Si he perdut o m’han robat les entrades, es poden reimprimir?

No, no es poden reimprimir les entrades. Si perds les entrades perds el dret a accedir a l’espectacle/esdeveniment.

Si ja he comprat les entrades i no puc venir em torneu els diners?

No, no es fan canvis ni devolucions.

Es poden comprar entrades a taquilles?

El mateix dia del acte, sempre i quan n’hi hagi de  disponibles. L’horari de taquilles varia en funció de l’espectacle.

Les entrades comprades a taquilles es poden pagar amb targeta de dèbit/crèdit?

No, s’han de pagar en efectiu. No s’accepten bitllets ni de 500€ ni de 200€.

Puc canviar de seient durant l’espectacle?

No. Per raons de seguretat s’ha de respectar l’aforament de cada zona i no es pot canviar de lloc.

Mobilitat reduïda o Atenció especial

/

Poden accedir al recinte els gossos d’assistència?

Si, els gossos d’assistència tenen accés al recinte.

On són els aparcaments per mobilitat reduïda?

Pots consultar-ho a l'apartat de mobilitat reduïda

En quina zona he de comprar les entrades si tinc mobilitat reduïda?

Per poder adquirir entrades per a persones amb mobilitat reduïda (PMR), contacta amb els sistemes de venda oficials. Són els únics que et garanteixen la venda i en el cas que s'exhaureixin, informar-te correctament.

Les entrades per PMR estan reservades per a persones que puguin justificar la seva condició.

La compra es limita a un acompanyant per cada entrada accessible adquirida.

Comprova quins són els sistemes de venda oficials per a cada esdeveniment a l’apartat agenda de la nostra web.

Hi ha ascensors?

Si, però només els poden fer servir les persones amb mobilitat reduïda i han d’anar sempre acompanyats del nostre personal.

Algú m’acompanyarà a la zona de mobilitat reduïda?

Quan arribis al recinte, el nostre personal t’acompanyarà fins els teu lloc.

Nens

/

Hi ha canviadors per a bebès?

No, l’Estadi Olímpic no disposa de canviadors 

Han de pagar els nens? A partir de quina edat?

Els nens menors de 2 anys no paguen i no poden ocupar seient

Menors d'edat

/

Poden els menors d’edat assistir als concerts?

Tal i com indica el decret 112/2010 que regula les Activitats recreatives i espectacles musicals de la Generalitat de Catalunya: “Els menors de 16 anys, han d’anar acompanyats del seu pare, mare o tutor legal”

Si sóc menor de 16 anys, puc venir acompanyat d’un major d’edat?

Tal i com indica el decret 112/2010 que regula les Activitats recreatives i espectacles musicals de la Generalitat de Catalunya: “Els menors de 16 anys, han d’anar acompanyats del seu pare, mare o tutor legal”.

Serveis

/

Hi ha servei mèdic?

Si, sempre hi ha un equip mèdic amb ambulància i infermeria en tots els esdeveniments. Davant qualsevol situació d’atenció mèdica el nostre personal sap com ha de reaccionar.

Hi ha guarda-roba?

No, a l’Estadi Olímpic no hi ha servei de guarda-roba

Teniu ascensor?

Si, però només els poden fer servir les persones amb mobilitat reduïda i han d’anar sempre acompanyats del nostre personal.

Teniu productes d’higiene íntima als lavabos?

No, els nostres lavabos no disposen d’aquest servei.

Hi ha wi-fi?

Aquest servei no està disponible en l’actualitat, però estem treballant perquè n’hi hagi ben aviat.

Hi ha servei d’objectes perduts?

Els objectes trobats es guarden dos mesos i si ningú els reclama es donen a entitats benefiques. En cas de la documentació (DNI, Passaports i/o Carnets de conduir) es fan arribar a la Guardia Urbana en un termini màxim de 72h.

Hi ha caixer automàtic?

No, no tenim caixer automàtic però pots pagar als bars i als punts de marxandatge amb la targeta de dèbit o crèdit.

Es pot fumar al recinte?

No, les nostres instal·lacions són Espais Sense Fum. Trobaràs zones habilitades a l’exterior del recinte.

Queixes, suggeriments o reclamacions

/

Com puc tramitar una reclamació?

A la Instal·lació durant la celebració de l’acte. Pots adreçar-te al nostre personal per tal et faciliti l’imprés. Aquest imprés haurà de ser emplenat i lliurada la còpia corresponent a la Instal·lació. 

Pròxims espectacles

/

Com puc assabentar-me dels espectacles previstos?

Pots consultar la nostra agenda o subscriure’t a la nostra newsletter.

Bars

/

Hi ha restaurant obert al públic abans dels espectacles?

Si, pots consultar on son a l'apartat de Serveis Exteriors

Puc pagar amb targeta als bars?

Si, en tots els bars fixes pots pagar amb targeta. Els bars ambulants només accepten efectiu (no s’accepten bitllets de 200€ ni de 500€).

Hi ha menjar per a vegetarians?

Si, en tots els nostres bars trobaràs menjar vegetarià.

Hi ha menjar per a celíacs?

Si, en alguns bars hi trobaràs menjar adaptat per a celíacs.

Es pot consumir alcohol durant els espectacles?

Si l’acte no és esportiu o d’infància si. La venda i/o subministrament de begudes alcohòliques a menors d’edat està prohibida.

Marxandatge

/

Puc pagar amb targeta a les botigues de marxandatge?

Si, en tots el punts de venda de marxandatge es pot pagar amb targeta.